Migros Sanal Market

Yine maşallah dediğimin üç gün yaşadığı bir dönemdeyiz. Bu bir övgü postu olabilirdi, yine olamadı.

Bugünkü konumuz, başlıktan da anlaşılacağı üzere Migros Sanal Market. Şimdiye kadar gerçekten çok memnundum. Şu dönem bu hizmetten iyisini aramak nankörlük olur diye düşünüyordum. Hatta annem, babam ve ananem eve gelen meyve-sebzeyi ve tazeliklerini beğenmediklerinde, defalarca bu dönemde daha iyisi olamayacağını söylemiştim. (Onlar pazar tazeliği bekliyorlar, pazar çeşitliliği bekliyorlar. O nedenle eve gelen ıspanağı kaba, domatesi ham, maydanozu kart buluyorlar =)) Adamlar zamanında getiriyor ve bir şey getiriyor yani evde yiyecek bir şey oluyor sayelerinde. Tazeymiş, nazikmiş bunu aramamak ve şükretmek lazım diye düşünüyordum.

Sorun benim için hiçbir zaman meyve-sebze ya da tazelikleri olmadı. Benim için sorun faturaların şişirilmesi ve fazla ücret kesilmesi. Mesela en son siparişimde elimdeki fatura 193,02 TL iken kredi kartımdan çekilen ücret 201,98 TL. Bugün 8 lira olan yarın 80 lira olur mu? Burası Türkiye her şey olur. Yanlışlık da olabilir, sistemli bir şeye de dönüşebilir. Beni artık hiçbir şey şaşırtmıyor.

Hemen durumu anlatan bir mail attım. Faturanın fotoğrafını çektim ve kendi sistemlerinin ekran kaydını aldım, onları da ekledim ve gönderdim. Tabii ki cevap gelmedi. Çağrı merkezini aradım, düşmedi sanırım kapamışlar. En sonunda aklıma Instagram geldi. Markaların bugünlerde Allah gibi korktukları tek şey sosyal medya. Ben de bir hışımla girdim, sayfalarını buldum ve ilk paylaşımı açtım. Aman bir de ne göreyim! Büyün yorumlar şikayet. Onlarınkinin yanında benimki devede kulak! 500 TL çekilen mi dersiniz, siparişi zorla iptal ettirilen mi, ürünleri stokta kalmamasına rağmen ücreti alınan mı hepsi oraya toplanmış! Ben de bir yorum bıraktım. Bakalım ne kadar zamanda dönecekler…

Yani gerçekten bu zihniyetten bıktım. Paragöz patronlardan sıtkım sıyrıldı. Senin kapasiten atıyorum günde 600 kişiye hizmet vermekse, hakkıyla 600 kişiye hizmet ver. Bir anda bunu 1200e çıkarırsan, patlarsın. Onca çalışanını heder edecek olmandan bahsetmiyorum bile. Yazık, kan ter içinde koştura koştura oradan oraya gidiyor o insanlar. Böyle hatalar, hepsinin emeğini çöpe atıyor işte. Üstelik muhatap olacak kimse de vermiyorsun müşteriye. Kafası kopmuş deli tavuk gibi oradan oraya gidiyoruz. Böyle iş olmaz!

fundaninharikalardiyari.wordpress.com – © 2020 – Tüm Hakları Saklıdır.

6 thoughts on “Migros Sanal Market

    1. Planlar hala kalbimde ama aksiyon olarak tamamen durdu =( Salgın geçene kadar zaten hareket edemem ama kötü tarafı gönlüme göre bir iş de bulamadım. Gözüme Antalya’ya kestirmiştim. Oradaki arkadaşlarımın ve tanıdıklarımın bile çoğu iş bulamıyor. Nasıl ilerleyeceğim bilemiyorum. Tıkandım biraz.

      Liked by 1 person

  1. 1 defa denedim ilk denemede 100 ₺ üzeri ücretsiz di ürünler geldiğinde sebzeler çürük ve ezikti ikinci deneme için liste yaptığımda 250 ₺ ücretiz e dönmüştü sizdeki fark oradan kaynaklı olabilir, fiyatlara göre farklı taşıma ücretleri koyuyor bende bunu görünce ikinci defa almadım, kalitenin asla tesadüf olmadığını düşününenlerdenim o yüzden migros sanal market benim için her zaman çürük sebze ve ezik meyve demek ambalajı yırtılmış et ve peynir demek !

    İkinci şans hak değildir ikinci şans için ilkini iyi kullanmak gerekir hele ki ticaret yapıyorsanız

    Liked by 1 person

    1. Çok haklısınız gerçekten. Özellikle ikinci şans ile ilgili yazdıklarınız çok doğru. Hala dönmediler biliyor musunuz, kaç gün geçti yani! Bir de para veriyoruz sonuçta, kimse babasının hayrına iş yapmıyor neticede.

      Like

Leave a Reply to Y Nesil Avukat Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s