Lucrezia ile İtalyanca Öğreniyorum!

Bugün size mükemmel bir Youtube kanalından bahsedeceğim!

İtalya’dan döndüğümden beri, içimdeki İtalyanca sevgisini dışarı çıkaracak bir motivasyon arıyordum. Dil öğrenmek gerçekten çok güzel bir şey, bayılıyorum. Yeni bir dil, yeni bir kültür demek, yepyeni bir dünya demek. Benim için, aynı zamanda harika bir de hobi! Öğrenmek benim için başlı başına bir hobi gerçi. Yeni bir evrene girmek beni her zaman heyecanlandırmıştır ❤ Hele bu dünya İtalya ve İtalyanca olunca heyecanımı ve dinmeyen merakımı tahmin ediyor olmalısınız!

Dil öğrenmenin tek olumsuz yani konuşmayınca gerçekten unutuluyor olması. Yazmak bir yere kadar yardımcı oluyor, online ortamlarda yabancılarla kaynaşıp yazışacağımız onlarca uygulama mevcut. Müzik dinlemek, filmlerini dizilerini orijinal dilde dinlemek de oldukça yardımcı oluyor. Hele şimdi bunlara ulaşmak çok daha kolay. Ben de bu nedenle biraz uzaklaşmıştım açıkçası. Ta ki Sedat bana Lucrezia’yı hatırlatana kadar…

Lucrezia’nın kanalını bir ara bulup takip etmişim. Kanalına abone olmuşum ancak bildirimleri açmamışım. Bu nedenle de benim için tarihin tozlu sayfalarına gömülmüş. Sonra bir gün Sedat’la İtalyanca üzerine sohbet ederken, yeniden aydınlanmama neden oldu. Youtube’da baya iyi bir kanal var biz baya takip ediyoruz diyince yeniden kavuştum Lucrezia ile. O zamandan beri tüm bildirimleri açık. İnanılmaz sevimli bir kız ve çok güzel İtalyanca öğretiyor. Evet belki yine kimseyle konuşamıyorum ama kelime haznem onun sayesinde günden güne gelişiyor. Özellikle karantina döneminde evde otururken bol bol seyrettiğim, Instagram sayfasına kadar takip ettiğim, tatlı İtalyan kızı Lucrezia’nın Youtube kanalına gidebilmek için buraya tıklayabilirsiniz.

fundaninharikalardiyari.com – © 2020 – Tüm Hakları Saklıdır.

Bir Yorum Bırakabilirsin